インターネット広告のセプテーニと同社の子会社でアドネットワーク事業を手がけるイーグルアイは、ディスプレイアドネットワークのクリエイティブを最適化するサービス「RYOSAN(リョウサン)」の提供を開始した、と9月3日発表した。ディスプレイアドネットワークではパーソナライズした広告の効果が高いため、ニーズに応えるサービスを提供することにした。
RYOSANはセプテーニのクリエイティブとイーグルアイのアドネットワーク運用のノウハウを生かし、ユーザーのモチベーションに応じた複数のバナー広告を迅速に制作する。また、入稿、効果検証、メディアプランニングも一貫して行うパッケージサービスで、ユーザーの趣味、好みに応じたバナー広告を表示することにより、広告効果の最大化を図る。
人気の投稿
-
As media buyers and sellers look for additional ways of using programmatic sales methods for managing remnant inventory to include higher ...
-
◆ディスプレイ広告の新潮流Video Exchangeとは? Video Exchangeとは このところUSのアドテクノロジー市場をにぎわしている新しい広告手法、それがVideo Exchangeだ。その名の通りディスプレイ型広告の中でも動画、音声を使用したリッチな表現...
-
The world of auction-based media is a fascinating space with rich detail into data and numbers. In fact, the details of the numbers and spee...
-
According to a Q1 2012 survey from media-buying firm Accordant Media, tablet and mobile RTB volume worldwide more than doubled vs. the prior...
-
Brands are significantly increasing their investment in online video, but not all this new money is being spent wisely. When a market expand...