In this post I will demonstrate how the number of advertisers very strongly correlates with the eCPM in Private Ad Exchanges. The data in this article is gathered from 10 of the largest media houses in Europe. In general, if you double the amount of advertisers, the eCPM will increase by 79%. I will also briefly discuss what implications this will have on sales strategy.
詳細は、
http://www.exchangewire.com/blog/2012/08/31/how-the-number-of-advertisers-will-impact-your-ecpm-in-a-private-ad-exchange-by-leif-jagerbrand-co-founder-cro-admeta/
2012/09/04
人気の投稿
-
博報堂DY系ネット広告大手のデジタル・アドバタイジング・コンソーシアム(DAC)は、米フェイスブックとネット広告の分野での協力でこのほど合意した。今後DACは国内やアジアで、フェイスブックの広告枠を広告主へ仲介する自動取引サービスの展開が可能になる。フェイスブックは注目度の高い...
-
2012 was a banner year for online advertising, as a whopping $387 was spent on real-time bidding (RTB) advertisement. According to Comscore,...
-
ECサイトの集客支援を行うコマースリンク株式会社(本社:東京都大田区、代表取締役社長:春木博)は、本日より同社が提供する商品データフィード管理ツール「DFOマネージャー」の集客チャネルとして、CRITEO株式会社(本社:東京都渋谷区 代表取締役:上野正博 以下、Criteo)が提...
-
コムニコとスケダチは、マーケティングエンジンを共同で設立し、9月19日より営業を開始した。インバウンドマーケティング専業としては日本初。 インバウンドマーケティングとは、従来の広告やダイレクトメールなど企業が人々の集まるところに出ていく(=アウトバウンド)手法に対して、検...