エイトクロップスはスマートフォンアプリ向けCPI広告ネットワーク「adcrops(アドクロップス)」で採用している仕組みに関して特許申請を行い、ビジネスモデル特許を取得。
エイトクロップスの取得した特許を活用することによって、ユナイテッドの顧客である広告主は、自社アプリにトラッキング用のSDKを導入することなく、アプリ向けCPI広告への即日出稿が可能となる。
2013/01/11
人気の投稿
-
◆ディスプレイ広告の新潮流Video Exchangeとは? Video Exchangeとは このところUSのアドテクノロジー市場をにぎわしている新しい広告手法、それがVideo Exchangeだ。その名の通りディスプレイ型広告の中でも動画、音声を使用したリッチな表現...
-
2012 was a banner year for online advertising, as a whopping $387 was spent on real-time bidding (RTB) advertisement. According to Comscore,...
-
According to a Q1 2012 survey from media-buying firm Accordant Media, tablet and mobile RTB volume worldwide more than doubled vs. the prior...
-
As media buyers and sellers look for additional ways of using programmatic sales methods for managing remnant inventory to include higher ...