Premium mobile ad exchange Nexage this morning reported that revenues from its real-time bidding platform frew 171% in 2012. Describing it as “above-market growth,” Nexage said the momentum was driven by the fact that the overall programmatic marektplace is expanding rapidly, especially from premium publishers and media buyers trading in mobile ad impressions.
Nexage attributed the revenue growth to a 72% expansion in inventory volume and a 164% increase in demand volume, indicating that demand outstripped suppy during 2012, which likely expanded premium pricing.
続きは:
http://adexlab.sitepedia.jp/?p=796
2013/01/17
人気の投稿
-
AdSafe Mediaは、上半期に行なってきた調査結果を公表した。 結果によると、 ・ディスプレイ広告の半数以上が、ブラウザで1秒以上表示されていない ・Exchange取引により、リスクのある媒体に表示されてしまう危険性は、ネットワークよりも低下した ・Imp...
-
Criteo, the global leader in performance display advertising, today announced a strategic partnership with Yahoo! JAPAN’s online media sites...
-
TubeMogul is named a premium, integrated partner, giving clients direct access to Lotame’s Pre-packaged audiences and seamless sharing of cu...
-
博報堂DY系ネット広告大手のデジタル・アドバタイジング・コンソーシアム(DAC)は、米フェイスブックとネット広告の分野での協力でこのほど合意した。今後DACは国内やアジアで、フェイスブックの広告枠を広告主へ仲介する自動取引サービスの展開が可能になる。フェイスブックは注目度の高い...
-
“Data Driven Thinking” is written by members of the media community and contains fresh ideas on the digital revolution in media. Today’s c...