TubeMogul is named a premium, integrated partner, giving clients direct access to Lotame’s Pre-packaged audiences and seamless sharing of custom audiences between the two platforms.
Emeryville, CA (PRWEB) January 17, 2013
TubeMogul, the only video marketing company built for branding, and Lotame, the leader in audience data management, announced a broad partnership today, designed to help video advertisers meet branding goals through more accurate targeting.
Under the terms of the deal and resulting integration, Lotame’s pre-packaged audience segments are now built-into TubeMogul’s media buying platform for video advertising. When setting up a new placement, advertisers can pick from over 140 Lotame-powered audiences, along with the exact sites and geographic regions where an ad will run. Existing Lotame Crowd Control™ DMP clients can also share custom audience segments directly into their TubeMogul accounts so they can easily target these audiences with their video advertising campaigns.
http://adexlab.sitepedia.jp/?p=822
人気の投稿
-
2012 was a banner year for online advertising, as a whopping $387 was spent on real-time bidding (RTB) advertisement. According to Comscore,...
-
Maxifierインタビュー: オンライン媒体と広告ネットワーク向けの広告キャンペーンの改善や在庫の最適化を実現するツール「ADMAX」を提供しています。媒体社のアドサーバに「ADMAX」をAPI接続させた上で配信ログのデータと掛け合わせます。すると、アドサーバ経由で配信さ...
-
BlueKai, a Silicon Valley company at the forefront in helping marketers and publishers become more intelligent about their audiences, is dia...
-
博報堂DY系ネット広告大手のデジタル・アドバタイジング・コンソーシアム(DAC)は、米フェイスブックとネット広告の分野での協力でこのほど合意した。今後DACは国内やアジアで、フェイスブックの広告枠を広告主へ仲介する自動取引サービスの展開が可能になる。フェイスブックは注目度の高い...
-
ECサイトの集客支援を行うコマースリンク株式会社(本社:東京都大田区、代表取締役社長:春木博)は、本日より同社が提供する商品データフィード管理ツール「DFOマネージャー」の集客チャネルとして、CRITEO株式会社(本社:東京都渋谷区 代表取締役:上野正博 以下、Criteo)が提...