YieldMetrics is trying to bring new granularity to an established category: online advertising competitive intelligence. The company’s crawler‑based technology works by loading a publisher page and tracking everything that happens with the ads there, surfacing data such as percentage of ads direct-sold versus programmatically traded, ad networks used, exchanges/SSPs used, and so on. Target customers include all ecosystem players, including advertisers, agencies, publishers, and ad networks.
Co-founder Gabe Gottlieb plans to use a new $1.7 million seed round to further develop and market the company’s AdRoutes product.
続きはこちら:
http://adexlab.sitepedia.jp/?p=794
人気の投稿
-
Amobee, the company defining mobile advertising, today announces the launch of Amobee PULSE Create, a mobile ad creation platform that enabl...
-
Brands are significantly increasing their investment in online video, but not all this new money is being spent wisely. When a market expand...
-
コムニコとスケダチは、マーケティングエンジンを共同で設立し、9月19日より営業を開始した。インバウンドマーケティング専業としては日本初。 インバウンドマーケティングとは、従来の広告やダイレクトメールなど企業が人々の集まるところに出ていく(=アウトバウンド)手法に対して、検...
-
統合管理型アドプラットフォーム「GMO MARKETING SUITE」と、広告運用プラットフォーム「Marin Enterprise Edition」が連携することで、広告主はアクセス解析データを活用した、より高度なリスティング広告最適化運用が可能となる。 続きはこちら; ...